Mikor fogod IMÁDNI ezt a munkát?
Asszisztensként 4 órában!
Milyen embert keresek? (emberileg és szakmailag)
EZEK A FELADATAID LESZNEK ASSZISZTENSKÉNT
Legfontosabb feladatod és napjaid túlnyomó részében a tanfolyamokkal kapcsolatos feladatok lesznek.
Jelentkezések, szerződések nyomtatása, kiküldése, aláírt formában történő begyűjtése, lefűzése, online rendszerben, táblázatokba ezek felvezetése. A Felnőttképzési rendszerben való adatok rögzítése. Emiatt szükséges a precíz dokumentálás, a folyamatok átlátása. Ezekhez alapvető számítógépes ismeretek is kellenek.
Franchise partnereinkkel folyamatos kapcsolattartás. Az új tanulók nyilvántartása, az Ő tananyagaik, szerződéseik beszerzése, precíz lefűzése.
Tananyagok, borítók, tanúsítványok szerkesztése, az irodában, saját munkaeszközeinken. Nyomtató, fűzőgép, számítógép. Vannak termékek, amelyek külsős nyomdában készülnek, így feladatod lesz a nyomdával való kapcsolattartás. Feladatod lesz személyesen elmenni az elkészült anyagokért, könyveket tananyagokat postára vinni.
Alkalmanként részt venni tanfolyamokon kezdéskor – ezért alkalmanként hétvégén is lehet pár órás munkád, amelyet szabadidővel becserélünk, vagy pénzben kifizetünk. (Az eseményeket külön megállapodás szerint látogathatod. A csoportos családállításokon bármikor díjtalanul részt vehetsz.)
Ügyfelekkel való kapcsolattartás, rendezvényeken való részvétel
Éppen a fentebb említett papírok beszerzése, levelek megválaszolása, telefonon, vagy levélben történő ügyintézés. Esetlegesen időpontokról értesítések küldése, vendégek fogadása, vendéglátása. Csoportos események, tanfolyamok idején vendéglátás, vendégek fogadása, ismerkedés, esetleg az aktuális szennyeződések kezelése, megoldása.
Az ügyfelekkel, tanulókkal, az Akadémia résztvevőivel személyes kapcsolattartás.
Kiállításokon, előadásokon, média megjelenésekben részvétel, amennyiben ez szükséges.
Az Akadémia működésének biztosítása, segítése
Az irodai helyiségek, konyha, mellékhelyiségek tisztántartása, szinten tartása. (Nagytakarítást külsősök csinálják.) Porszívózás, portörlés és igen, WC takarítás is.
Kávék, teák, tejek, pogácsák, irodai eszközök, nyomdapatronok, írószer, papírárú beszerzése. Online rendeléssel, vagy személyesen a környékbeli üzletekből. (Nincs szükség autóra!)
A „GÉPEZET”, VAGYIS AZ AKADÉMIA MŰKÖDTETÉSE
Szükséges, hogy a fent LEÍRTAKBAN légy járatos, fontos, hogy A SZÁMÍTÓGÉPET, NYOMTATÓT MÁR tudd HASZNÁLNI! Csak olyan dolgokat fogok kérni a közös munkánk során, amit én már csináltam. Megmutatom hogyan ment eddig, és ha ügyes vagy, csinálhatod még jobban!
A TUDÁS, a lelkes és odaadó hozzáállás nélkül önmagában nem elég! Ám, ha van mindkettő, tuti, hogy Tiéd a lehetőség!
AZ IRODA PRECÍZ, MEGBÍZHATÓ HÁTTÉRMUNKÁJA
Minél nagyobb részt tudsz vállalni, nekem, NEKÜNK annál könnyebb! Minél könnyebb nekem, annál nagyobb lesz a vállalkozásunk, és minél „jobban megy a szekér”, annál jobban tudom jutalmazni a Te fejlődésedet is! Minél ügyesebb vagy, annál nagyobb értéket teremthetünk együtt, és a jutalmazásod ennek megfelelő lesz! SŐT, A TOVÁBBI FEJLŐDÉSED IS LEHETSÉGESSÉ VÁLIK!
ÜGYINTÉZÉSEK, ÉS ÜGYFÉL KAPCSOLATTARTÁS
ÉS, MINDEN olyan asszisztensi tevékenység, amivel nekem terhet veszel le a vállamról, szabadidőt, vagy fókuszált munkát biztosítasz, illetve segítesz nagyobb bevételt, fejlődést biztosítasz a vállalkozásnak! Ezek a feladatok azok, amelyeket régen mind egyedül csináltam! Két éve van egy operatív irodavezető, aki a munkám javát átvette. Most Neki tudsz a keze alá dolgozni! Örülök, ha talpraesett vagy, és csinálod, amit csak lehet, és még annál is jobban, mint eddig mi csináltuk!
A MUNKAVÉGZÉS HELYSZÍNE:
1061 Budapest, Andrássy út 33.
Élet Változtató Akadémia (Alkalmanként 20%-ban otthonról is dolgozhatsz.)
A MUNKAVÉGZÉS IDEJE:
Többnyire klasszikus 4 órás elfoglaltság, reggel 9-től. Néha a rendezvények miatt a munkaidőt rugalmasan kezeljük. Ha hétvégén 1-2 órát besegítesz, vagy alkalmanként bejössz, vagy bent maradsz egy esti előadás miatt, akkor azt szabadidőben viszonzom, azaz akár egy sima hétfő is lehet szabadnap, vasárnap!!!
Ne feledd nem csak az idődet, de a teljesítményedet is mérem, és értékelem majd! 🙂 A munkaidő kihasználásáról elég speciális nézeteim vannak, keményen dolgozom én is, sőt folyamatosan tanulom az időgazdálkodást, a vállalkozás fejlesztést, ezért velem tényleg dolgozni fogsz. 🙂
Arra van szükségünk, hogy legyen VALAKI, aki reggel bejön, teszi a dolgát, szívvel-lélekkel, és ha végzett, elégedetten megy haza!
FONTOS ÜZENET:
Bár ez egy „spirituális” iskola, Neked nem kell spirituálisnak lenned, vagyis nem tanulni hívlak! DE! 🙂
Mivel nekem ez az ÉLETEM! EZ A HOZZÁÁLLÁS VELEJÁRÓJA annak, hogy olyan emberekkel találkozol, akik szintén így élnek, így éreznek. És, várhatóan ez hatással lesz rád is, így a Te életedet is megváltoztatjuk, ha szükséges rendbe rakjuk. A módszerekről olvasni és hallani fogsz, ezeket beépítheted a saját éltedbe. Nem tudok olyan emberekkel együtt dolgozni, akik nem fejlődnek, és nem tanulnak! Éppen ezért velem, velünk közös munka, az életed több területén is hozhat változást!
Sok mindenhez lesz hozzáférésed, ezért titoktartási szerződéssel jár a munkakör!
A fizetési igényedet jelentkezéskor tudod megadni! Ez nem publikus információ, és a tudásod, tapasztalatod fogja befolyásolni! Ha szakmai tájékozottságod van, talpraesett vagy, annak nálam van értéke! Ha még nem vagy elég tapasztalt, ahhoz igazítjuk a fizetésedet, és ahogy fejlődsz, ahogy veszed le a vállunkról a terheket, feladatokat, a fizetésed szépen fejlődik és emelkedik majd!
Csodálatos emberekkel lesz módod együtt dolgozni. Nálam a „VILÁGBÉKE” a jelige! De, nem szentek vagyunk, hanem igazi emberek, akik a lehető legjobban akarják élni az életüket. Ebben tudlak Téged is támogatni! Szeretettel várom a jelentkezésedet!!!!
ISMERJ MEG BENNÜNKET!
Pár szóban bemutatkozunk! Velünk fogsz együtt dolgozni…
RAKOVICS ÉVA VAGYOK
AZ ÉLET VÁLTOZTATÓ AKADÉMIA TULAJDONOSA
Sok különböző, változatos tevékenység után, 2016. év elején kezdtem felépíteni ezt a vállalkozásomat a HR Specialista Akadémiával. Az emberek életének jobbítása volt a célom, ezért ott kezdtem, ahol a legtöbb időt töltjük, a munkahelyeken. Majd folyamatosan észrevettem, hogy a HR-esek is elsősorban „emberből” vannak, így a magánéletüket előrébb helyezve alkalmazták a módszereket. Éppen ezért, megszületett a SZÍV-Tanoda, ahol egyéni emberek is tanulhattak. Amint fejlődött az iskola, egyre nagyobb tudású szakemberek érkeztek tanulni, és egyre nagyobb igények jelentkeztek. Mostanra egy teljes, Európai franchise rendszer kiépítésén dolgozom. Megállíthatatlanul fejlődik a legújabb és egyben legteljesebb rendszer az ÉLET VÁLTOZTATÓ AKADÉMIA – PROFESSZIONÁLIS TANÁCSADÓI KÉPZÉS, röviden ÉVA-PTK! A Pest Megyei Kormányhivatal által engedélyezett képzésekkel, és az Európai Unió Szellemi Tulajdoni Hivatal védelmével dolgozunk.
Magánemberként személyesen fogsz megismerni. Emberből vagyok, imádom az életet, és minden nap megteszem a soron következő lépéseket, hogy teljes, boldog, és bőségben élő ember legyek!
Együtt sokkal hatékonyabban tudjuk az emberek életét boldogabbá tenni, ezért várom szeretettel a jelentkezésedet!
GAVALLÉR ANDREA
Az Akadémia operatív irodavezetője
Saját vállalkozásom üzemeltetés után úgy döntöttem, hogy nem elég számomra egyedül dolgozni, egy folyamatosan fejlődő rendszer tagja akartam lenni. Rengeteget tanultam, Mentorként, Trénerként dolgoztam és az utolsó időben virtuális asszisztensek képzésével foglalkoztam. Éppen Évi a segítségemet, ajánlásomat kérte, amikor megéreztem a hívást, és tudtam, hogy ez a lehetőség Nekem szól. Már 2 éve vagyok Évi jobb keze, és rengeteg terhet vettem le a válláról. Folyamatosan növekedünk, egyfolytában bővül az én teendőim listája, mennyisége, így eljött az ideje, hogy néhány munkafolyamatot átadjak valakinek. Ezért remélem, hogy olyan emberrel tudok együtt dolgozni, aki hozzánk hasonlóan ért a szóból és teszi a dolgát, amikor munka van! Ha tetszik ez a lehetőség, nagyon várom, hogy megismerkedjünk!