Mikor fogod IMÁDNI ezt a munkát?
Irodai asszisztensként 4 órában!
Milyen embert keresek? (emberileg és szakmailag)
EZEK A FELADATAID LESZNEK ASSZISZTENSKÉNT
Legfontosabb feladatod, és napjaid túlnyomó részében a tanfolyamokkal, megrendelésekkel kapcsolatos feladatok lesznek.
Jelentkezések, szerződések nyomtatása, kiküldése, aláírt formában történő begyűjtése, lefűzése, online rendszerben, táblázatokba ezek felvezetése. A Felnőttképzési rendszerben való adatok rögzítése. Emiatt szükséges a precíz dokumentálás, a folyamatok átlátása. Ezekhez alapvető számítógépes ismeretek is kellenek.
WordPress weboldalunkra, Google Business fiókunkra és Facebook oldalunkra aktuális és jövőbeni események felvitele. Előfordulhat, hogy elkészült blogcikket is fel kell vinned, ehhez szükséges egy kis WordPress tapasztalat. Alapvetően AVADA és ELEMENTOR sablonokkal dolgozunk.
Franchise partnereinkkel folyamatos kapcsolattartás. Az új tanulók nyilvántartása, az Ő tananyagaik, szerződéseik beszerzése, precíz lefűzése.
Tananyagok, borítók, tanúsítványok szerkesztése, az irodában, saját munkaeszközeinken. Nyomtató, fűzőgép, számítógép. Vannak termékek, amelyek külsős nyomdában készülnek, így feladatod lesz a nyomdával való kapcsolattartás. Feladatod lesz személyesen elmenni az elkészült anyagokért, könyveket tananyagokat postára vinni.
Alkalmanként részt venni tanfolyamokon kezdéskor – ezért alkalmanként hétvégén is lehet pár órás munkád, amelyet szabadidővel becserélünk, vagy pénzben kifizetünk. (Az eseményeket külön megállapodás szerint látogathatod. A csoportos családállításokon bármikor díjtalanul részt vehetsz.)
Ügyfelekkel való kapcsolattartás, rendezvényeken való részvétel
Éppen a fentebb említett papírok beszerzése, levelek megválaszolása, telefonon vagy levélben történő ügyintézés. Esetlegesen időpontokról értesítések küldése, vendégek fogadása, vendéglátása. Csoportos események, tanfolyamok idején vendéglátás, vendégek fogadása, ismerkedés, esetleg az aktuális szennyeződések kezelése, megoldása.
Az ügyfelekkel, tanulókkal, az Akadémia résztvevőivel személyes kapcsolattartás.
Kiállításokon, előadásokon, médiamegjelenésekben részvétel, amennyiben ez szükséges.
Az Akadémia működésének biztosítása, segítése
Az irodai helyiségek, konyha, mellékhelyiségek tisztántartása, szinten tartása. (Nagytakarítást külsősök csinálják.) Porszívózás, portörlés és igen, WC takarítás is.
Kávék, teák, tejek, pogácsák, irodai eszközök, nyomdapatronok, írószer, papírárú beszerzése. Online rendeléssel, vagy személyesen a környékbeli üzletekből. (Nincs szükség autóra!)
A „GÉPEZET”, VAGYIS AZ AKADÉMIA MŰKÖDTETÉSE
Szükséges, hogy a fent LEÍRTAKBAN légy tapasztalt, járatos, legyen meg az irodai tudásod! Fontos, hogy A SZÁMÍTÓGÉPET, SZOFTVEREKET, NYOMTATÓT MÁR tudd HASZNÁLNI! Csak olyan dolgokat fogok kérni a közös munkánk során, amit én már csináltam. Megmutatom hogyan ment eddig, és ha ügyes vagy, csinálhatod még jobban!
A TUDÁS lelkes és odaadó hozzáállás nélkül önmagában nem elég! Ám, ha van mindkettő, tuti, hogy Tiéd a lehetőség!
AZ IRODA PRECÍZ, MEGBÍZHATÓ HÁTTÉRMUNKÁJA
Minél nagyobb részt tudsz vállalni, nekem, NEKÜNK annál könnyebb! Minél könnyebb nekünk, annál nagyobb lesz a vállalkozásunk, és minél „jobban megy a szekér”, annál jobban tudjuk jutalmazni a Te fejlődésedet is! Minél ügyesebb vagy, annál nagyobb értéket teremthetünk együtt, és a jutalmazásod ennek megfelelő lesz! SŐT, A TOVÁBBI FEJLŐDÉSED IS LEHETSÉGESSÉ VÁLIK!
ÜGYINTÉZÉSEK, ÉS ÜGYFÉL KAPCSOLATTARTÁS
ÉS MINDEN olyan asszisztensi tevékenység, amivel nekünk terhet veszel le a vállunkról, szabadidőt, vagy fókuszált munkát biztosítasz, illetve segítesz nagyobb bevételt, fejlődést biztosítasz a vállalkozásnak! Ezek a feladatok azok, amelyeket régen mind egyedül csináltam! Két éve van egy operatív irodavezető, aki a munkám javát átvette. Most Neki tudsz a keze alá dolgozni! Örülök, ha talpraesett és irodai munkában tapasztalt vagy, és csinálod, amit csak lehet, és még annál is jobban, mint eddig mi csináltuk!
A MUNKAVÉGZÉS HELYSZÍNE:
1061 Budapest, Andrássy út 33.
Élet Változtató Akadémia (Alkalmanként 20%-ban otthonról is dolgozhatsz.)
A MUNKAVÉGZÉS IDEJE:
Többnyire klasszikus 4 órás elfoglaltság, reggel 9-től. Néha a rendezvények miatt a munkaidőt rugalmasan kezeljük. Ha hétvégén 1-2 órát besegítesz, vagy alkalmanként bejössz, vagy bent maradsz egy esti előadás miatt, akkor azt szabadidőben viszonzom, azaz akár egy sima hétfő is lehet szabadnap!
Ne feledd, nem csak az idődet, de a teljesítményedet is mérjük, és értékeljük majd! 🙂 A munkaidő kihasználásáról elég speciális nézeteink vannak, keményen dolgozunk mi is, sőt folyamatosan tanuljuk az időgazdálkodást, a vállalkozásfejlesztést, ezért velünk tényleg dolgozni fogsz. 🙂
Arra van szükségünk, hogy legyen VALAKI, aki reggel bejön, teszi a dolgát, szívvel-lélekkel, és ha végzett, elégedetten megy haza!
FONTOS ÜZENET:
Bár ez egy „spirituális” iskola, Neked nem kell spirituálisnak lenned, vagyis nem tanulni hívlak! DE! 🙂
Mivel nekem ez az ÉLETEM! EZ A HOZZÁÁLLÁS VELEJÁRÓJA annak, hogy olyan emberekkel találkozol, akik szintén így élnek, így éreznek. A módszerekről olvasni és hallani fogsz, ezeket beépítheted a saját éltedbe. Nem tudok olyan emberekkel együtt dolgozni, akik nem fejlődnek, és nem tanulnak! Éppen ezért velem, velünk közös munka, az életed több területén is hozhat változást!
Sok mindenhez lesz hozzáférésed, ezért titoktartási szerződéssel jár a munkakör!
A fizetési igényedet jelentkezéskor tudod megadni! Ez nem publikus információ, és a tudásod, tapasztalatod fogja befolyásolni!
Csodálatos emberekkel lesz módod együtt dolgozni. Nálam a „VILÁGBÉKE” a jelige! De, nem szentek vagyunk, hanem igazi emberek, akik a lehető legjobban akarják élni az életüket. Szeretettel várom a jelentkezésedet!!!!
ISMERJ MEG BENNÜNKET!
Pár szóban bemutatkozunk! Velünk fogsz együtt dolgozni…
RAKOVICS ÉVA VAGYOK
AZ ÉLET VÁLTOZTATÓ AKADÉMIA TULAJDONOSA
Sok különböző, változatos tevékenység után, 2016. év elején kezdtem felépíteni ezt a vállalkozásomat a HR Specialista Akadémiával. Az emberek életének jobbítása volt a célom, ezért ott kezdtem, ahol a legtöbb időt töltjük, a munkahelyeken. Majd folyamatosan észrevettem, hogy a HR-esek is elsősorban „emberből” vannak, így a magánéletüket előrébb helyezve alkalmazták a módszereket. Éppen ezért, megszületett a SZÍV-Tanoda, ahol egyéni emberek is tanulhattak. Amint fejlődött az iskola, egyre nagyobb tudású szakemberek érkeztek tanulni, és egyre nagyobb igények jelentkeztek. Mostanra egy teljes, Európai franchise rendszer kiépítésén dolgozom. Megállíthatatlanul fejlődik a legújabb és egyben legteljesebb rendszer az ÉLET VÁLTOZTATÓ AKADÉMIA – PROFESSZIONÁLIS TANÁCSADÓI KÉPZÉS, röviden ÉVA-PTK! A Pest Megyei Kormányhivatal által engedélyezett képzésekkel, és az Európai Unió Szellemi Tulajdoni Hivatal védelmével dolgozunk.
Magánemberként személyesen fogsz megismerni. Emberből vagyok, imádom az életet, és minden nap megteszem a soron következő lépéseket, hogy teljes, boldog, és bőségben élő ember legyek!
Együtt sokkal hatékonyabban tudjuk az emberek életét boldogabbá tenni, ezért várom szeretettel a jelentkezésedet!
GAVALLÉR ANDREA
Az Akadémia operatív irodavezetője
Saját vállalkozásom üzemeltetése után úgy döntöttem, hogy nem elég számomra egyedül dolgozni, egy folyamatosan fejlődő rendszer tagja akartam lenni. Rengeteget tanultam, Mentorként, Trénerként dolgoztam, és az utolsó időben virtuális asszisztensek képzésével foglalkoztam. Éppen Évi a segítségemet, ajánlásomat kérte, amikor megéreztem a hívást, és tudtam, hogy ez a lehetőség Nekem szól. Már 2 éve vagyok Évi jobb keze, az Akadémia operatív vezetője, és rengeteg terhet vettem le a válláról. Folyamatosan növekedünk, egyfolytában bővül az én teendőim listája, mennyisége, így eljött az ideje, hogy néhány munkafolyamatot átadjak valakinek. Ezért remélem, hogy olyan emberrel tudok együtt dolgozni, aki szakmailag kompetens, van irodai tapasztalata, aki hozzánk hasonlóan ért a szóból és teszi a dolgát, amikor munka van! Ha tetszik ez a lehetőség, nagyon várom, hogy megismerkedjünk!