FŐ FELADATOD: Precíz papírmunka, és az ügyfelekkel való kapcsolattartás!
Összefoglalom, hogy mit találsz az oldalon:
- Az elején leírtam, hogy milyen embert keresek a pozícióra (szakmailag + emberileg)
- Egy kicsit lejjebb összefoglaltam, hogy milyen napi szintű feladatok várnak rád a pozícióban (hogy el tud képzelni egy napodat nálam)
- Még lejjebb leírtam, hogy mit nyújtok cserébe (juttatások, iroda, lehetőségek)
- Aztán jelentkezni tudsz majd a pozícióra (hajrá!)
- Az oldal legalján pedig rólam olvashatsz és megnézheted, hogy miért jó az Élet Változtató Akadémia munkatársának lenni!
A legjobb az lenne, ha már kezdéskor mindenhez értenél! De, ha úgy érzed, hogy megvan a lelkesedésed, és képes vagy fejlődni, tanulni, akkor jelentkezz bátran, folyamatosan betanítalak, és így a fizetésedet is ehhez képest tudjuk folyamatosan felemelni majd!
Mikor fogod IMÁDNI ezt a munkát?
Milyen embert keresek? (emberileg és szakmailag)
EZEK A FELADATAID LESZNEK ASSZISZTENSKÉNT
Legfontosabb feladatod és napjaid túlnyomó részében a tanfolyamokkal kapcsolatos feladatok lesznek.
Jelentkezések, szerződések begyűjtése, lefűzése, online rendszerben, táblázatokba ezek felvezetése. A Felnőttképzési rendszerben való adatok rögzítése. Emiatt szükséges a precíz dokumentálás, a folyamatok átlátása.
Tananyagok, borítók, tanúsítványok szerkesztése, nyomdával való kapcsolattartás. Feladatod lesz személyesen elmenni az anyagokért, könyveket tananyagokat postára vinni.
Részt venni tanfolyamokon kezdéskor – ezért alkalmanként hétvégén is lehet pár órás munkád, amelyet szabadidővel becserélünk!
Ügyfelekkel való kapcsolattartás, rendezvényeken való részvétel
Éppen a fentebb említett papírok beszerzése, levelek megválaszolása, időpontokról értesítések küldése, vendégek fogadása, vendéglátása. Csoportos események, tanfolyamok idején számlák, pénzügyek kezelése. Az ügyfelekkel, tanulókkal személyes kapcsolattartás.
Kiállításokon, előadásokon, média megjelenésekben részvétel.
Az Akadémia működésének biztosítása, segítése
Az iroda, konyha, mellékhelyiségek tisztántartása, szinten tartása. (Nagytakarítást külsősök csinálják.) Kávék, pogácsák, irodai eszközök, papírárú beszerzése.
Hanganyagok legépelése, tananyagok bővítése diktafonról, vagy videókról.
Facebook posztok kihelyezése, képek szerkesztése, események feltétele. Weboldalon történő dátumok átírása, események weboldalon történő rögzítése.
Zoom, Vimeo kezelése. Ez könnyű lesz, ha még nem ismered. Tovább a Salesautopilot rendszerének működtetése. Ez nagyon fontos, ha még nem ismered, megmutatom, vagy tanfolyamon elsajátíthatod!
Számlázás, Számlázz.hu fiókban, Drive-ra feltöltés, szkennelés útján, mérőórák leolvasása, munkafolyamatok leírása, adminisztrációja, és ehhez hasonló fontos dolgok. Ezeket eddig mind egyedül csináltam, csak pár hónapig volt segítségem.
A “GÉPEZET”, VAGYIS AZ AKADÉMIA RENDSZERÉNEK MŰKÖDTETÉSE
Szükséges, hogy a fentiekben légy járatos, fontos, hogy ezeket MÁR tudd HASZNÁLNI, CSINÁLNI! Csak olyan dolgokat fogok kérni a közös munkánk során, amit én már csináltam. Megmutatom hogyan ment eddig, és ha ügyes vagy, csinálhatod még jobban!
A TUDÁS, a lelkes és odaadó hozzáállás nélkül önmagában nem elég! Ám, ha van mindkettő, tuti, hogy Tiéd a lehetőség!
SZEMÉLYES RENDEZVÉNYEK KOORDINÁLÁSA, HÁTTÉRMUNKÁJA
Minél nagyobb részt tudsz vállalni, nekem annál könnyebb! Minél könnyebb nekem, annál nagyobb lesz a vállalkozásunk, és minél “jobban megy a szekér”, annál jobban tudom jutalmazni a Te fejlődésedet is! Minél ügyesebb vagy, annál nagyobb értéket teremthetünk együtt, és a jutalmazásod ennek megfelelő lesz!
IRODAI FELADATOK, ÜGYFÉL KAPCSOLATTARTÁS
S, MINDEN olyan asszisztensi tevékenység, amivel nekem terhet veszel le a vállamról, szabadidőt, vagy fókuszált munkát biztosítasz, illetve segítesz nagyobb bevételt, fejlődést biztosítasz a vállalkozásnak! Ezek a feladatok azok, amelyeket mind egyedül csináltam eddig, és így kevés időm volt az ügyfelekkel, a tanítással foglalkozni. Örülök, ha talpraesett vagy, és csinálod, amit csak lehet, és még annál is jobban, mint én csináltam!
A MUNKAVÉGZÉS HELYSZÍNE:
1061 Budapest, Andrássy út 33.
Élet Változtató Akadémia (Alkalmanként otthonról is dolgozhatsz.)
A MUNKAVÉGZÉS IDEJE:
Többnyire klasszikus 8 órás elfoglaltság, reggel 9-től. Néha a rendezvények miatt a munkaidőt rugalmasan kezeljük. Ha hétvégén 1-2 órát besegítesz, vagy alkalmanként maradsz egy esti előadás miatt, akkor azt szabadidőben viszonzom, azaz akár egy sima hétfő is lehet szabadnap!!!
Ne feledd nem csak az idődet, a teljesítményedet is mérem, és értékelem majd! 🙂 A munkaidő kihasználásáról elég speciális nézeteim vannak, keményen dolgozom én is, sőt folyamatosan tanulom az időgazdálkodást, a vállalkozás fejlesztést, ezért velem tényleg dolgozni fogsz. 🙂
FONTOS ÜZENET:
Bár ez egy “spirituális” iskola, Neked nem kell spirituálisnak lenned, vagyis nem tanulni hívlak! DE! 🙂
Mivel nekem ez az ÉLETEM! EZ A HOZZÁÁLLÁS VELEJÁRÓJA annak, hogy olyan emberekkel találkozol, akik szintén így élnek, így éreznek. És, várhatóan ez hatással lesz rád is, így a Te életedet is megváltoztatjuk, ha szükséges rendbe rakjuk. A módszerekről olvasni és hallani fogsz, ezeket beépítheted a saját éltedbe. Nem tudok olyan emberekkel együtt dolgozni, akik nem fejlődnek, és nem tanulnak! Éppen ezért velem a munka több területen is hozhat változást!
Sok mindenhez lesz hozzáférésed, ezért tanulmányi szerződéssel, titoktartási szerződéssel jár a munkakör!
A fizetési igényedet jelentkezéskor tudod megadni! Ez nem publikus információ, és a tudásod, tapasztalatod fogja befolyásolni! Ha szakmai tájékozottságod van, talpraesett vagy, annak nálam van értéke! Ha még nem vagy elég tapasztalt, ahhoz igazítjuk a fizetésedet, és ahogy fejlődsz, ahogy veszed le a vállamról a terheket, a fizetésed szépen fejlődik és emelkedik majd!
Csodálatos emberekkel lesz módod együtt dolgozni. Nálam a “VILÁGBÉKE” a jelige! De, nem szentek vagyunk, hanem igazi emberek, akik a lehető legjobban akarják élni az életüket. Ebben tudlak Téged is támogatni! Szeretettel várom a jelentkezésedet!!!!
ISMERJ MEG! Pár szóban bemutatkozom!
RAKOVICS ÉVA VAGYOK
AZ ÉLET VÁLTOZTATÓ AKADÉMIA TULAJDONOSA
Sok különböző, változatos tevékenység után, 2016. év elején kezdtem felépíteni ezt a vállalkozásomat a HR Specialista Akadémiával. Az emberek életének jobbítása volt a célom, ezért ott kezdtem, ahol a legtöbb időt töltjük, a munkahelyeken. Majd folyamatosan észrevettem, hogy a HR-esek is elsősorban “emberből” vannak, így a magánéletüket előrébb helyezve alkalmazták a módszereket. Éppen ezért, megszületett a SZÍV-Tanoda, ahol egyéni emberek is tanulhattak. Amint fejlődött az iskola, egyre nagyobb tudású szakemberek érkeztek tanulni, és egyre nagyobb igények jelentkeztek. Mostanra egy teljes, Európai franchise rendszer kiépítésén dolgozom. Megállíthatatlanul fejlődik a legújabb és egyben legteljesebb rendszer az ÉLET VÁLTOZTATÓ AKADÉMIA – PROFESSZIONÁLIS TANÁCSADÓI KÉPZÉS, röviden ÉVA-PTK! A Pest Megyei Kormányhivatal által engedélyezett képzésekkel, és az Európai Unió Szellemi Tulajdoni Hivatal védelmével dolgozunk. Ide várom az erősítést!