MUNKATÁRSAT KERESÜNK:

 LENDÜLETES, MEGBÍZHATÓ ASSZISZTENS JELENTKEZÉSÉT VÁRJUK!

Legyél Te az ÉLET VÁLTOZTATÓ AKADÉMIA örömteli fejlődésének hatékony alappillére, ezzel segítve több 100 embert a boldogságának elrésében!

Bejössz, és egyszerűen csak szívvel-lélekkel teszed a dolgod!
Úgy, mint mi! 

FŐ FELADATOD: Az Akadémia működésének támogatása precíz papírmunkával, a back office, azaz háttér feladatok ellátásával,
napi 4 órában!

    Összefoglalom, hogy mit találsz az oldalon:

  • Az elején leírtam, hogy milyen embert keresek a pozícióra (szakmailag + emberileg)
  • Egy kicsit lejjebb összefoglaltam, hogy milyen napi szintű feladatok várnak rád a pozícióban (hogy el tud képzelni egy napodat nálam)
  • Még lejjebb leírtam, hogy mit nyújtok cserébe (juttatások, iroda, lehetőségek)
  • Aztán jelentkezni tudsz majd a pozícióra (hajrá!)
  • Az oldal legalja felé bemutatkozunk, hogy kikkel fogsz együtt dolgozni!  
  • A legvégén pedig jelentkezni tudsz majd a pozícióra (hajrá!)

OLVASS EL MINDENT, majd tekerj egészen le, és töltsd ki a jelentkezésilapot!!!

A legjobb az lenne, ha már kezdéskor mindenhez értenél! De, ha úgy érzed, hogy megvan a lelkesedésed, és képes vagy fejlődni, tanulni, akkor jelentkezz bátran, folyamatosan betanítalak, és így a fizetésedet is ehhez képest tudjuk folyamatosan felemelni majd!

VAN LEHETŐSÉG FEJLŐDNI, TÖBBET DOLGOZNI. A vállalkozás jelen méretei alapján elegendő a 4 órás munkaidő, de ha megmutatod mit tudsz még, örömmel bővítem a feladatkörödet, munkaidődet, és természetesen a fizetésedet, jutalmazásodat is!

Mikor fogod IMÁDNI ezt a munkát?
Asszisztensként 4 órában!

HA EZEK JELLEMZŐEK RÁD, tuti, hogy jól fogod érezni magad!

  • Biztosan élvezed az adminisztratív teendőket. Kínosan ügyelsz arra, hogy ne csúsz ki a határidőkből.

  • Könnyedén boldogulsz szerződések precíz nyilvántartásával, lefűzésével, a Felnőttképzési rendszer adminisztrációjával.

  • Örömmel nyomtatsz tananyagokat, szerződéseket, és megbízhatóan és füzöd le őket. Szeretsz postára járni, ügyintézői feladatokat ellátni.

  • Figyelmes házigazdája tudsz lenni az Akadémiának. Ügyelsz a vendégláttáshoz szükséges dolgok (kávék/tejek/zsepik) készletére, és nem esik le az aranygyűrű az ujjadról, ha takarítani kell (mosdók-konyha-szőnyeg).

  • Imádod dokumentálni a munkafolyamatokat, hogy rendszerezve meglegyenek és bárki meg tudja csinálni őket akkor is, ha épp nyaralni mész.

  • Szeretettel foglalkozol az emberekkel, örömmel felhívod az ügyfeleket, és szeretettel fogadod őket tanfolyamokon, rendezvényeken.

  • Szeretsz segíteni, mások helyett is gondolkozni, tevékenykedni, hogy rendben, jól menjenek a dolgok és boldogsággal tölt el, hogy ezzel nagyon sokat segítettél másoknak (Nem csak szakmai szempontból!).

  • Szeretsz új dolgokat megtanulni, rugalmasan kezeled a feladatokat, könnyedén priorizálsz, és képes vagy önállóan dolgozni.

Biztos, hogy NEM neked való ez a pozíció, ha…

  • Ha nem vagy képes teljesíteni a vállaltakat. Minden munkafolyamat az Akadémián olyan, mint egy svájci óra. Mindenkinek megvan a maga pontos szerepköre. Ha az egyik hibázik, megáll a rendszer. De elképzelhetsz egy hatalmas zenekart. Ha ez egyik nem ismeri a kottát, vagy hamisan játszik, tönkre megy az előadás. Erre nálunk nincs mód! Lehet hibázni, különösen még gyakorláskor, de NEM SZÜKSÉGES! 🙂

  • Ha csak töltelék munkát keresel tanulás (egyetem, továbbképzés, nyelvtanulás stb.) mellé, vagy egy átlagos, túlélni való, „időtöltésnek jó lesz” munkát! Én hosszútávban gondolkodom veled és értéket akarok teremteni!

  • Ha nehezedre esik tisztaságot és rendet tartani magad körül, az irodában, a munkaterületeden, vagy éppen a számítógépeden, vagy a mappák között! Ha derogál a WC takarítás, vagy a mosogatás!

  • Ha ítélkező vagy, másokat hibáztatsz, nem vállalsz felelősséget, szélsőségesen politizálsz, vagy kötődsz vallási felekezetekhez.

  • Ha nem tudod magadat motiválni az irodában egyedül a munkára, vagy nem tudsz határidőre, precízen dolgozni.

  • Ha nem tudod betartani a szabályokat, vagy nem viseled el, ha felettesed van, aki bár szeretettel, de sok-sok feladattal lát el és azokat számon is kéri.

  • Ha úgy hiszed, hogy a spiritualitás, a lélekkel való munka, az önfejlesztés egy hülyeség!

Milyen embert keresek? (emberileg és szakmailag)

Szakmailag ezt kérem tőled:

  • Jól kommunikálsz, mind írásban, mind szóban. Pontosan tudod, hogy milyen fontosak a megfelelő szavak és a hanglejtés. Összetetten gondolkodsz, tudod, hogy minden, mindennel összefügg.

  • Volt már irodai munkád, ahol szintén sok mindennel kellett foglalkoznod. Átlátod a munkafolyamatokat, azok időrendi fontosságát, és tartod a határidőket.

  • Gyorsan és ügyesen kezeled a számítógépet, a nyomtatókat, iratfűzőt. Esetleg ezeket egyszerre is örömmel csinálod, még akkor is ha alkalmanként „sok” a munka velük.

  • Könnyedén boldogulsz tananyagok, szerződések precíz nyilvántartásával, lefűzésével, a Felnőttképzési rendszer adminisztrációjával, jelenléti ívek kezelésével. Örömmel felveszed az ügyféllel a kapcsolatot, ha esetleg hiányzik valami a nyilvántartásodból.

  • Nem számít a korod, a nemed, a végzettséged… Az számít, hogy legyen meg benned az égő vágy a munkához és az élethez egyaránt.

  • Ha számodra is sikerélmény másoknak segíteni, ha felemel, és örömmel tölt el amikor legendás élményt nyújtunk, és velünk együtt, örömmel dolgozol az Akadémia fejlődéséért! Ha szeretsz úgy lefeküdni aludni, hogy „ma is mindent megtettem és csodálatos, eredményes volt a napom”… 🙂

Emberileg ilyen NE legyél:

  • Őszintétlen, véleményező, magában dünnyögő, szájhúzogató, nem törődöm, önfejű, hisztis, sunyi, ál-empatikus, pletykálkodó, igénytelen, lelkileg-testileg tisztátalan, másokat hibáztató, rosszindulatú, pesszimista, magába forduló, másokat lehúzó energiavámpír…

    Elfáradtam a szavak összeszedésében…

    EMBERT keresünk, akinek JÓ szíve van, és imád élni, dolgozni, érzi – érti, hogy mit csinálunk itt az Akadémiában, és alig várja, hogy Ő is hozzátehessen a világhoz!!!!!!)

EZEK A FELADATAID LESZNEK  ASSZISZTENSKÉNT

Legfontosabb feladatod és napjaid túlnyomó részében  a tanfolyamokkal kapcsolatos feladatok lesznek.

Jelentkezések, szerződések nyomtatása, kiküldése, aláírt formában történő begyűjtése, lefűzése, online rendszerben, táblázatokba ezek felvezetése. A Felnőttképzési rendszerben való adatok rögzítése. Emiatt szükséges a precíz dokumentálás, a folyamatok átlátása. Ezekhez alapvető számítógépes ismeretek is kellenek.

Franchise partnereinkkel folyamatos kapcsolattartás. Az új tanulók nyilvántartása, az Ő tananyagaik, szerződéseik beszerzése, precíz lefűzése.

Tananyagok, borítók, tanúsítványok szerkesztése, az irodában, saját munkaeszközeinken. Nyomtató, fűzőgép, számítógép. Vannak termékek, amelyek külsős nyomdában készülnek, így feladatod lesz a nyomdával való kapcsolattartás. Feladatod lesz személyesen elmenni az elkészült anyagokért, könyveket tananyagokat postára vinni.

Alkalmanként részt venni tanfolyamokon kezdéskor – ezért alkalmanként hétvégén is lehet pár órás munkád, amelyet szabadidővel becserélünk, vagy pénzben kifizetünk. (Az eseményeket külön megállapodás szerint látogathatod. A csoportos családállításokon bármikor díjtalanul részt vehetsz.)

Ügyfelekkel való kapcsolattartás, rendezvényeken való részvétel

Éppen a fentebb említett papírok beszerzése, levelek megválaszolása, telefonon, vagy levélben történő ügyintézés. Esetlegesen időpontokról értesítések küldése, vendégek fogadása, vendéglátása. Csoportos események, tanfolyamok idején vendéglátás, vendégek fogadása, ismerkedés, esetleg az aktuális szennyeződések kezelése, megoldása.

Az ügyfelekkel, tanulókkal, az Akadémia résztvevőivel személyes kapcsolattartás.

Kiállításokon, előadásokon, média megjelenésekben részvétel, amennyiben ez szükséges.

Az Akadémia működésének biztosítása, segítése

Az irodai helyiségek, konyha, mellékhelyiségek tisztántartása, szinten tartása. (Nagytakarítást külsősök csinálják.) Porszívózás, portörlés és igen, WC takarítás is.

Kávék, teák, tejek, pogácsák, irodai eszközök, nyomdapatronok, írószer, papírárú beszerzése. Online rendeléssel, vagy személyesen a környékbeli üzletekből. (Nincs szükség autóra!)

A „GÉPEZET”, VAGYIS AZ AKADÉMIA MŰKÖDTETÉSE

Szükséges, hogy a fent LEÍRTAKBAN légy járatos, fontos, hogy A SZÁMÍTÓGÉPET, NYOMTATÓT  MÁR tudd HASZNÁLNI! Csak olyan dolgokat fogok kérni a közös munkánk során, amit én már csináltam. Megmutatom hogyan ment eddig, és ha ügyes vagy, csinálhatod még jobban!

A TUDÁS, a lelkes és odaadó hozzáállás nélkül önmagában nem elég! Ám, ha van mindkettő, tuti, hogy Tiéd a lehetőség!

AZ IRODA PRECÍZ, MEGBÍZHATÓ HÁTTÉRMUNKÁJA

Minél nagyobb részt tudsz vállalni, nekem, NEKÜNK annál könnyebb! Minél könnyebb nekem, annál nagyobb lesz a vállalkozásunk, és minél „jobban megy a szekér”, annál jobban tudom jutalmazni a Te fejlődésedet is! Minél ügyesebb vagy, annál nagyobb értéket teremthetünk együtt, és a jutalmazásod ennek megfelelő lesz! SŐT, A TOVÁBBI FEJLŐDÉSED IS LEHETSÉGESSÉ VÁLIK!

ÜGYINTÉZÉSEK, ÉS ÜGYFÉL KAPCSOLATTARTÁS

ÉS, MINDEN  olyan asszisztensi tevékenység, amivel nekem terhet veszel le a vállamról, szabadidőt, vagy fókuszált munkát biztosítasz, illetve segítesz nagyobb bevételt, fejlődést biztosítasz a vállalkozásnak! Ezek a feladatok azok, amelyeket régen mind egyedül csináltam! Két éve van egy operatív irodavezető, aki a munkám javát átvette. Most Neki tudsz a keze alá dolgozni! Örülök, ha talpraesett vagy, és csinálod, amit csak lehet, és még annál is jobban, mint eddig mi csináltuk!

A MUNKAVÉGZÉS HELYSZÍNE:

1061 Budapest, Andrássy út 33.

Élet Változtató Akadémia (Alkalmanként 20%-ban otthonról is dolgozhatsz.)

A MUNKAVÉGZÉS IDEJE:

Többnyire klasszikus 4 órás elfoglaltság, reggel 9-től. Néha a rendezvények miatt  a munkaidőt rugalmasan kezeljük.  Ha hétvégén 1-2 órát besegítesz, vagy alkalmanként bejössz, vagy bent maradsz egy esti előadás miatt, akkor azt szabadidőben viszonzom, azaz akár egy sima hétfő is lehet szabadnap, vasárnap!!!
Ne feledd nem csak az idődet, de a teljesítményedet is mérem, és értékelem majd! 🙂 A munkaidő kihasználásáról elég speciális nézeteim vannak, keményen dolgozom én is, sőt folyamatosan tanulom az időgazdálkodást, a vállalkozás fejlesztést, ezért velem tényleg dolgozni fogsz. 🙂

Arra van szükségünk, hogy legyen VALAKI, aki reggel bejön, teszi a dolgát, szívvel-lélekkel, és ha végzett, elégedetten megy haza!

FONTOS ÜZENET:

Bár ez egy „spirituális” iskola, Neked nem kell spirituálisnak lenned, vagyis nem tanulni hívlak! DE! 🙂
Mivel nekem ez az ÉLETEM! EZ A HOZZÁÁLLÁS VELEJÁRÓJA annak, hogy olyan emberekkel találkozol, akik szintén így élnek, így éreznek. És, várhatóan ez hatással lesz rád is, így a Te életedet is megváltoztatjuk, ha szükséges rendbe rakjuk. A módszerekről olvasni és hallani fogsz, ezeket beépítheted a saját éltedbe. Nem tudok olyan emberekkel együtt dolgozni, akik nem fejlődnek, és nem tanulnak! Éppen ezért velem, velünk közös munka, az életed több területén is hozhat változást!

Sok mindenhez lesz hozzáférésed, ezért titoktartási szerződéssel jár a munkakör!

A fizetési igényedet jelentkezéskor tudod megadni! Ez nem publikus információ, és a tudásod, tapasztalatod fogja befolyásolni! Ha szakmai tájékozottságod van, talpraesett vagy, annak nálam van értéke! Ha még nem vagy elég tapasztalt, ahhoz igazítjuk a fizetésedet, és ahogy fejlődsz, ahogy veszed le a vállunkról a terheket, feladatokat, a fizetésed szépen fejlődik és emelkedik majd!

Csodálatos emberekkel lesz módod együtt dolgozni. Nálam a „VILÁGBÉKE” a jelige! De, nem szentek vagyunk, hanem igazi emberek, akik a lehető legjobban akarják élni az életüket. Ebben tudlak Téged is támogatni! Szeretettel várom a jelentkezésedet!!!!

ISMERJ MEG BENNÜNKET!

Pár szóban bemutatkozunk! Velünk fogsz együtt dolgozni…

RAKOVICS ÉVA VAGYOK

AZ ÉLET VÁLTOZTATÓ AKADÉMIA TULAJDONOSA

Sok különböző, változatos tevékenység után, 2016. év elején kezdtem felépíteni ezt a vállalkozásomat a HR Specialista Akadémiával. Az emberek életének jobbítása volt a célom, ezért ott kezdtem, ahol a legtöbb időt töltjük, a munkahelyeken. Majd folyamatosan észrevettem, hogy a HR-esek is elsősorban „emberből” vannak, így a magánéletüket előrébb helyezve alkalmazták a módszereket. Éppen ezért, megszületett a SZÍV-Tanoda, ahol egyéni emberek is tanulhattak. Amint fejlődött az iskola, egyre nagyobb tudású szakemberek érkeztek tanulni, és egyre nagyobb igények jelentkeztek. Mostanra egy teljes, Európai franchise rendszer kiépítésén dolgozom. Megállíthatatlanul fejlődik a legújabb és egyben legteljesebb rendszer az ÉLET VÁLTOZTATÓ AKADÉMIA – PROFESSZIONÁLIS TANÁCSADÓI KÉPZÉS, röviden ÉVA-PTK! A Pest Megyei Kormányhivatal által engedélyezett képzésekkel, és az Európai Unió Szellemi Tulajdoni Hivatal védelmével dolgozunk.
Magánemberként személyesen fogsz megismerni. Emberből vagyok, imádom az életet, és minden nap megteszem a soron következő lépéseket, hogy teljes, boldog, és bőségben élő ember legyek!

Együtt sokkal hatékonyabban tudjuk az emberek életét boldogabbá tenni, ezért várom szeretettel a jelentkezésedet!

GAVALLÉR ANDREA

Az Akadémia operatív irodavezetője

Saját vállalkozásom üzemeltetés után úgy döntöttem, hogy nem elég számomra egyedül dolgozni, egy folyamatosan fejlődő rendszer tagja akartam lenni. Rengeteget tanultam, Mentorként, Trénerként dolgoztam és az utolsó időben virtuális asszisztensek képzésével foglalkoztam. Éppen Évi a segítségemet, ajánlásomat kérte, amikor megéreztem a hívást, és tudtam, hogy ez a lehetőség Nekem szól. Már 2 éve vagyok Évi jobb keze, és rengeteg terhet vettem le a válláról. Folyamatosan növekedünk, egyfolytában bővül az én teendőim listája, mennyisége, így eljött az ideje, hogy néhány munkafolyamatot átadjak valakinek. Ezért remélem, hogy olyan emberrel tudok együtt dolgozni, aki hozzánk hasonlóan ért a szóból és teszi a dolgát, amikor munka van! Ha tetszik ez a lehetőség, nagyon várom, hogy megismerkedjünk!

A JELENTKEZÉSED FOLYAMATA

ELSŐ LÉPÉS

KITÖLTÖD A JELENTKEZÉSI ŰRLAPOT, ELKÜLDÖD AZ ÖNÉLETRAJZODAT, MAJD MEGVÁLASZOLOD AZ ELSŐ KÖRÖS KÉRDÉSEKET. Ilyenkor még csak távolról fogjuk ismerni egymást, ezért ha van motivációs leveled, csatold bátran, örömmel fogadjuk. Ezután elolvassuk a válaszaidat, és bármi is a döntés feltétlenül értesítünk az eredményről!

MÁSODIK LÉPÉS

EGY SZEMÉLYES INTERJÚN TALÁLKOZUNK! Ahol végre személyesen is bemutatkozhatunk egymásnak. Beszélgetünk, ismerkedünk, feltesszük egymásnak a legfontosabb kérdéseket. A fizetési igényedet az űrlapon már jelezheted! Majd az interjú eredményéről is feltétlenül tájékoztatunk!

HARMADIK LÉPÉS

Egy munkanapot együtt töltünk, végig nézzük a munkafolyamatokat, hogy a gyakorlatban is lássuk mi a feladat, miként megy együtt, és hogyan boldogulsz a kivitelezéssel. Megismered a rendszereket, a folyamatokat. Első körben még csak nagy vonalakban, de fontos, hogy lásd, értsd mi is vár Rád!

ÉS AZTUTÁN, HA MINDKETTEN ELÉGEDETTEK VAGYUNK, TUDJUK MIT VÁLLALUNK, MIT TELJESÍTÜNK, ELKEZDJÜK KÖZÖSEN MEGVÁLTOZTATNI A VILÁGOT!