MUNKATÁRSAT KERESEK:

OPERATÍV SZEMÉLYI ASSZISZTENS JELENTKEZÉSÉT VÁROM!

Legyél Te az ÉLET VÁLTOZTATÓ AKADÉMIA örömteli fejlődésének hatékony alappillére, ezzel segítve több 100 embert a boldogságának elrésében!

ÉRDEKEL EZ A MUNKA LEHETŐSÉG!

FŐ FELADATOD: Precíz papírmunka, és az ügyfelekkel való kapcsolattartás!

Összefoglalom, hogy mit találsz az oldalon:

  • Az elején leírtam, hogy milyen embert keresek a pozícióra (szakmailag + emberileg)
  • Egy kicsit lejjebb összefoglaltam, hogy milyen napi szintű feladatok várnak rád a pozícióban (hogy el tud képzelni egy napodat nálam)
  • Még lejjebb leírtam, hogy mit nyújtok cserébe (juttatások, iroda, lehetőségek)
  • Aztán jelentkezni tudsz majd a pozícióra (hajrá!)
  • Az oldal legalján pedig rólam olvashatsz és megnézheted, hogy miért jó az Élet Változtató Akadémia munkatársának lenni!

A legjobb az lenne, ha már kezdéskor mindenhez értenél! De, ha úgy érzed, hogy megvan a lelkesedésed, és képes vagy fejlődni, tanulni, akkor jelentkezz bátran, folyamatosan betanítalak, és így a fizetésedet is ehhez képest tudjuk folyamatosan felemelni majd!

Mikor fogod IMÁDNI ezt a munkát?

Ha ezek jellemzőek rád, jól fogod érezni magad!

  • Biztosan élvezed az adminisztratív teendőket.

  • Kínosan ügyelsz arra, hogy ne csússz ki a határidőkből.

  • Imádod dokumentálni a munkafolyamatokat, hogy rendszerezve meglegyenek és bárki meg tudja csinálni őket akkor is, ha épp nyaralni mész.

  • Könnyedén boldogulsz szerződések precíz nyilvántartásával, lefűzésével, a Felnőttképzési rendszer adminisztrációjával.

  • Szeretettel foglalkozol az emberekkel, örömmel felhívod az ügyfeleket, és szeretettel fogadod őket tanfolyamokon, rendezvényeken.

  • Szeretsz segíteni, mások helyett is gondolkozni, tevékenykedni, hogy rendben, jól menjenek a dolgok és boldogsággal tölt el, hogy ezzel nagyon sokat segítettél másoknak (Nem csak szakmai szempontból!).

  • Szeretsz új dolgokat megtanulni, rugalmasan kezeled a feladatokat, könnyedén priorizálsz, és képes vagy önállóan dolgozni.

Nem biztos, hogy neked való ez a pozíció, ha…

  • Ha csak töltelék munkát keresel tanulás (egyetem, továbbképzés, nyelvtanulás stb.) mellé, vagy egy átlagos, túlélni való, “időtöltésnek jó lesz” munkát! Én hosszútávban gondolkodom veled és értéket akarok teremteni!

  • Ha nehezedre esik tisztaságot és rendet tartani magad körül, az irodában, a munkaterületeden, vagy éppen a számítógépeden, vagy a mappák között!

  • Ha ítélkező vagy, másokat hibáztatsz, nem vállalsz felelősséget, szélsőségesen politizálsz, vagy kötődsz vallási felekezetekhez.

  • Ha nem tudod magadat motiválni az irodában egyedül a munkára, vagy nem tudsz határidőre, precízen dolgozni.

  • Ha nem tudod betartani a szabályokat, vagy nem viseled el, ha felettesed van, aki bár szeretettel, de sok-sok feladattal lát el és azokat számon is kéri.

  • Ha úgy hiszed, hogy a spiritualitás, a lélekkel való munka, az önfejlesztés egy hülyeség!

Milyen embert keresek? (emberileg és szakmailag)

Szakmailag ezt kérem tőled:

  • Jól kommunikálsz, mind írásban, mind szóban. Pontosan tudod, hogy milyen fontosak a megfelelő szavak és a hanglejtés. Összetetten gondolkodsz, tudod, hogy minden, mindennel összefügg.

  • Volt már irodai munkád, ahol szintén sok mindennel kellett foglalkoznod.

  • Gyorsan és ügyesen kezeled a számítógépet – használod, vagy szívesen megtanulod kezelni a a legprofibb szoftvereket (SalesAutopilot), a wordpress weboldal szerkesztését, FB eseményeket, hiszen ezeket használjuk a mindennapi munkavégzéshez, és természetesen szívesen megtanítom neked őket (Kifejezetten előny, ha már használod ezeket!)

  • Könnyedén boldogulsz szerződések precíz nyilvántartásával, lefűzésével, a Felnőttképzési rendszer adminisztrációjával.

  • Ha számodra is sikerélmény másoknak segíteni, ha felemel, és örömmel tölt el amikor legendás élményt nyújtunk, és velem együtt, örömmel dolgozol az Akadémia fejlődéséért! Ha szeretsz úgy lefeküdni aludni, hogy “ma is mindent megtettem és csodálatos, eredményes volt a napom”… 🙂

Emberileg ilyen NE legyél:

  • Őszintétlen, véleményező, magában dünnyögő, szájhúzogató, nem törődöm, sunyi, ál-empatikus, pletykálkodó, igénytelen, lelkileg-testileg tisztátalan, másokat hibáztató, rosszindulatú, pesszimista, magába forduló, másokat lehúzó…

    (Elfáradtam a szavak összeszedésében… EMBERT keresek, akinek JÓ szíve van, és imád élni, dolgozni, érzi – érti, hogy mit csinálunk itt az Akadémiában, és alig várja, hogy Ő is hozzátehessen a világhoz!!!!!!)

JELENTKEZEM!!!

EZEK A FELADATAID LESZNEK  ASSZISZTENSKÉNT

Legfontosabb feladatod és napjaid túlnyomó részében  a tanfolyamokkal kapcsolatos feladatok lesznek.

Jelentkezések, szerződések begyűjtése, lefűzése, online rendszerben, táblázatokba ezek felvezetése. A Felnőttképzési rendszerben való adatok rögzítése. Emiatt szükséges a precíz dokumentálás, a folyamatok átlátása.

Tananyagok, borítók, tanúsítványok szerkesztése, nyomdával való kapcsolattartás. Feladatod lesz személyesen elmenni az anyagokért, könyveket tananyagokat postára vinni.

Részt venni tanfolyamokon kezdéskor – ezért alkalmanként hétvégén is lehet pár órás munkád, amelyet szabadidővel becserélünk!

Ügyfelekkel való kapcsolattartás, rendezvényeken való részvétel

Éppen a fentebb említett papírok beszerzése, levelek megválaszolása, időpontokról értesítések küldése, vendégek fogadása, vendéglátása. Csoportos események, tanfolyamok idején számlák, pénzügyek kezelése. Az ügyfelekkel, tanulókkal személyes kapcsolattartás.

Kiállításokon, előadásokon, média megjelenésekben részvétel.

Az Akadémia működésének biztosítása, segítése

Az iroda, konyha, mellékhelyiségek tisztántartása, szinten tartása. (Nagytakarítást külsősök csinálják.) Kávék, pogácsák, irodai eszközök, papírárú beszerzése.

Hanganyagok legépelése, tananyagok bővítése diktafonról, vagy videókról.

Facebook posztok kihelyezése, képek szerkesztése, események feltétele. Weboldalon történő dátumok átírása, események weboldalon történő rögzítése.

Zoom, Vimeo kezelése. Ez könnyű lesz, ha még nem ismered. Tovább a Salesautopilot rendszerének működtetése. Ez nagyon fontos, ha még nem ismered, megmutatom, vagy tanfolyamon elsajátíthatod!

Számlázás, Számlázz.hu fiókban, Drive-ra feltöltés, szkennelés útján, mérőórák leolvasása, munkafolyamatok leírása, adminisztrációja, és ehhez hasonló fontos dolgok. Ezeket eddig mind egyedül csináltam, csak pár hónapig volt segítségem.

A “GÉPEZET”, VAGYIS AZ AKADÉMIA RENDSZERÉNEK MŰKÖDTETÉSE

Szükséges, hogy a fentiekben légy járatos, fontos, hogy ezeket MÁR tudd HASZNÁLNI, CSINÁLNI! Csak olyan dolgokat fogok kérni a közös munkánk során, amit én már csináltam. Megmutatom hogyan ment eddig, és ha ügyes vagy, csinálhatod még jobban!

A TUDÁS, a lelkes és odaadó hozzáállás nélkül önmagában nem elég! Ám, ha van mindkettő, tuti, hogy Tiéd a lehetőség!

SZEMÉLYES RENDEZVÉNYEK KOORDINÁLÁSA, HÁTTÉRMUNKÁJA

Minél nagyobb részt tudsz vállalni, nekem annál könnyebb! Minél könnyebb nekem, annál nagyobb lesz a vállalkozásunk, és minél “jobban megy a szekér”, annál jobban tudom jutalmazni a Te fejlődésedet is! Minél ügyesebb vagy, annál nagyobb értéket teremthetünk együtt, és a jutalmazásod ennek megfelelő lesz!

IRODAI FELADATOK, ÜGYFÉL KAPCSOLATTARTÁS

S, MINDEN  olyan asszisztensi tevékenység, amivel nekem terhet veszel le a vállamról, szabadidőt, vagy fókuszált munkát biztosítasz, illetve segítesz nagyobb bevételt, fejlődést biztosítasz a vállalkozásnak! Ezek a feladatok azok, amelyeket mind egyedül csináltam eddig, és így kevés időm volt az ügyfelekkel, a tanítással foglalkozni. Örülök, ha talpraesett vagy, és csinálod, amit csak lehet, és még annál is jobban, mint én csináltam!

A MUNKAVÉGZÉS HELYSZÍNE:

1061 Budapest, Andrássy út 33.

Élet Változtató Akadémia (Alkalmanként otthonról is dolgozhatsz.)

A MUNKAVÉGZÉS IDEJE:

Többnyire klasszikus 8 órás elfoglaltság, reggel 9-től. Néha a rendezvények miatt  a munkaidőt rugalmasan kezeljük.  Ha hétvégén 1-2 órát besegítesz, vagy alkalmanként maradsz egy esti előadás miatt, akkor azt szabadidőben viszonzom, azaz akár egy sima hétfő is lehet szabadnap!!!
Ne feledd nem csak az idődet, a teljesítményedet is mérem, és értékelem majd! 🙂 A munkaidő kihasználásáról elég speciális nézeteim vannak, keményen dolgozom én is, sőt folyamatosan tanulom az időgazdálkodást, a vállalkozás fejlesztést, ezért velem tényleg dolgozni fogsz. 🙂

FONTOS ÜZENET:

Bár ez egy “spirituális” iskola, Neked nem kell spirituálisnak lenned, vagyis nem tanulni hívlak! DE! 🙂
Mivel nekem ez az ÉLETEM! EZ A HOZZÁÁLLÁS VELEJÁRÓJA annak, hogy olyan emberekkel találkozol, akik szintén így élnek, így éreznek. És, várhatóan ez hatással lesz rád is, így a Te életedet is megváltoztatjuk, ha szükséges rendbe rakjuk. A módszerekről olvasni és hallani fogsz, ezeket beépítheted a saját éltedbe. Nem tudok olyan emberekkel együtt dolgozni, akik nem fejlődnek, és nem tanulnak! Éppen ezért velem a munka több területen is hozhat változást!

Sok mindenhez lesz hozzáférésed, ezért tanulmányi szerződéssel, titoktartási szerződéssel jár a munkakör!

A fizetési igényedet jelentkezéskor tudod megadni! Ez nem publikus információ, és a tudásod, tapasztalatod fogja befolyásolni! Ha szakmai tájékozottságod van, talpraesett vagy, annak nálam van értéke! Ha még nem vagy elég tapasztalt, ahhoz igazítjuk a fizetésedet, és ahogy fejlődsz, ahogy veszed le a vállamról a terheket, a fizetésed szépen fejlődik és emelkedik majd!

Csodálatos emberekkel lesz módod együtt dolgozni. Nálam a “VILÁGBÉKE” a jelige! De, nem szentek vagyunk, hanem igazi emberek, akik a lehető legjobban akarják élni az életüket. Ebben tudlak Téged is támogatni! Szeretettel várom a jelentkezésedet!!!!

ISMERJ MEG! Pár szóban bemutatkozom!

Ambrus-Rakovics Éva

JELENTKEZEM!!!

RAKOVICS ÉVA VAGYOK

AZ ÉLET VÁLTOZTATÓ AKADÉMIA TULAJDONOSA

Sok különböző, változatos tevékenység után, 2016. év elején kezdtem felépíteni ezt a vállalkozásomat a HR Specialista Akadémiával. Az emberek életének jobbítása volt a célom, ezért ott kezdtem, ahol a legtöbb időt töltjük, a munkahelyeken. Majd folyamatosan észrevettem, hogy a HR-esek is elsősorban “emberből” vannak, így a magánéletüket előrébb helyezve alkalmazták a módszereket. Éppen ezért, megszületett a SZÍV-Tanoda, ahol egyéni emberek is tanulhattak. Amint fejlődött az iskola, egyre nagyobb tudású szakemberek érkeztek tanulni, és egyre nagyobb igények jelentkeztek. Mostanra egy teljes, Európai franchise rendszer kiépítésén dolgozom. Megállíthatatlanul fejlődik a legújabb és egyben legteljesebb rendszer az ÉLET VÁLTOZTATÓ AKADÉMIA – PROFESSZIONÁLIS TANÁCSADÓI KÉPZÉS, röviden ÉVA-PTK! A Pest Megyei Kormányhivatal által engedélyezett képzésekkel, és az Európai Unió Szellemi Tulajdoni Hivatal védelmével dolgozunk. Ide várom az erősítést!

Együtt sokkal hatékonyabban tudjuk az emberek életét boldogabbá tenni, ezért várom szeretettel az operatív személyi asszisztensem jelentkezését!

A JELENTKEZÉSED FOLYAMATA

ELSŐ LÉPÉS

KITÖLTÖD A JELENTKEZÉSI ŰRLAPOT, ELKÜLDÖD AZ ÖNÉLETRAJZODAT, MAJD MEGVÁLASZOLOD AZ ELSŐ KÖRÖS KÉRDÉSEKET. Ilyenkor még csak távolról fogjuk ismerni egymást, ezért ha van motivációs leveled, csatold bátran, örömmel fogadjuk. Ezután elolvassuk a válaszaidat, és bármi is a döntés feltétlenül értesítünk az eredményről!

MÁSODIK LÉPÉS

EGY SZEMÉLYES INTERJÚN TALÁLKOZUNK! Ahol végre személyesen is bemutatkozhatunk egymásnak. Beszélgetünk, ismerkedünk, feltesszük egymásnak a legfontosabb kérdéseket. A fizetési igényedet az űrlapon már jelezheted! Majd az interjú eredményéről is feltétlenül tájékoztatunk!

HARMADIK LÉPÉS

Egy munkanapot együtt töltünk, végig nézzük a munkafolyamatokat, hogy a gyakorlatban is lássuk mi a feladat, miként megy együtt, és hogyan boldogulsz a kivitelezéssel. Megismered a rendszereket, a folyamatokat. Első körben még csak nagy vonalakban, de fontos, hogy lásd, értsd mi is vár Rád!

ÉS AZTUTÁN, HA MINDKETTEN ELÉGEDETTEK VAGYUNK, TUDJUK MIT VÁLLALUNK, MIT TELJESÍTÜNK, ELKEZDJÜK KÖZÖSEN MEGVÁLTOZTATNI A VILÁGOT!

JELENTKEZEM ERRE A SZUPER MUNKALEHETŐSÉGRE!