MUNKATÁRSAT KERESÜNK:

 LENDÜLETES, MEGBÍZHATÓ ASSZISZTENS JELENTKEZÉSÉT VÁRJUK!

Legyél Te az ÉLET VÁLTOZTATÓ AKADÉMIA örömteli fejlődésének egyik hatékony alappillére!

FŐ FELADATOD: Az Akadémia működésének támogatása precíz papírmunkával, a back office, azaz háttér feladatok ellátásával,
napi 4 órában!

    Összefoglalom, hogy mit találsz az oldalon:

  • Az elején leírtam, hogy milyen embert keresünk a pozícióra (szakmailag + emberileg)
  • Egy kicsit lejjebb összefoglaltam, hogy milyen napi szintű feladatok várnak rád a pozícióban (hogy el tudd képzelni egy napodat nálunk)
  • Még lejjebb leírtam, hogy mit nyújtunk cserébe (juttatások, iroda, lehetőségek)
  • Aztán jelentkezni tudsz a pozícióra (hajrá!)
  • Az oldal legalja felé bemutatkozunk, hogy kikkel fogsz együtt dolgozni!  
  • A legvégén pedig jelentkezni tudsz a pozícióra (hajrá!)

OLVASS EL MINDENT, majd tekerj egészen le, és töltsd ki a jelentkezési lapot!

VAN LEHETŐSÉG FEJLŐDNI, TÖBBET DOLGOZNI. A vállalkozás jelen méretei alapján elegendő a 4 órás munkaidő, de ha irodai szakmai tudásod ezen túlmutat, örömmel bővítjük a feladatkörödet, munkaidődet, és természetesen a fizetésedet, jutalmazásodat is!

Mikor fogod IMÁDNI ezt a munkát?
Irodai asszisztensként 4 órában!

HA EZEK JELLEMZŐEK RÁD, tuti, hogy jól fogod érezni magad!

  • Biztosan élvezed az adminisztratív teendőket. Kínosan ügyelsz arra, hogy ne csúsz ki a határidőkből.

  • Könnyedén boldogulsz szerződések precíz nyilvántartásával, lefűzésével, a Felnőttképzési rendszer adminisztrációjával.

  • Örömmel nyomtatsz tananyagokat, szerződéseket, és megbízhatóan, a hivatalos módokon rendszerezed őket. Szeretsz postára járni, ügyintézői feladatokat ellátni.

  • Figyelmes házigazdája tudsz lenni az Akadémiának. Ügyelsz a vendéglátáshoz szükséges dolgok (kávék/tejek/zsepik) készletére, és nem esik le az aranygyűrű az ujjadról, ha takarítani kell (mosdók-konyha-szőnyeg).

  • Imádod dokumentálni a munkafolyamatokat, hogy rendszerezve meglegyenek, és bárki meg tudja csinálni őket akkor is, ha épp nyaralni mész.

  • Szeretettel foglalkozol az emberekkel, örömmel felhívod az ügyfeleket, és szeretettel fogadod őket tanfolyamokon, rendezvényeken.

  • Szeretsz segíteni, mások helyett is gondolkozni, tevékenykedni, hogy rendben, jól menjenek a dolgok, és boldogsággal tölt el, hogy ezzel nagyon sokat segítettél másoknak (Nem csak szakmai szempontból!).

  • Szereted az irodai, adminisztratív munkát, hatékonyan kezeled a feladatokat, könnyedén priorizálsz, és képes vagy önállóan dolgozni.

Biztos, hogy NEM neked való ez a pozíció, ha…

  • Ha nem vagy képes teljesíteni a vállaltakat. Minden munkafolyamat az Akadémián olyan, mint egy svájci óra. Mindenkinek megvan a maga pontos szerepköre. Ha az egyik hibázik, megáll a rendszer. De elképzelhetsz egy hatalmas zenekart. Ha ez egyik nem ismeri a kottát, vagy hamisan játszik, tönkremegy az előadás. Erre nálunk nincs mód! Lehet hibázni, különösen még gyakorláskor, de NEM SZÜKSÉGES! 🙂

  • Ha csak töltelékmunkát keresel tanulás (egyetem, továbbképzés, nyelvtanulás stb.) mellé, vagy egy átlagos, túlélni való, „időtöltésnek jó lesz” munkát! M9 hosszútávban gondolkodunk veled, és értéket akarunk teremteni!

  • Ha nehezedre esik tisztaságot és rendet, rendszert tartani magad körül, az irodában, a munkaterületeden vagy éppen a számítógépeden, a mappák között! Ha derogál a WC takarítás vagy a mosogatás!

  • Ha ítélkező vagy, másokat hibáztatsz, nem vállalsz felelősséget, szélsőségesen politizálsz, vagy kötődsz vallási felekezetekhez.

  • Ha nem tudod magadat motiválni az irodában egyedül a munkára, vagy nem tudsz határidőre, precízen dolgozni.

  • Ha nem tudod betartani a szabályokat, vagy nem viseled el, ha felettesed van, aki bár szeretettel, de sok-sok feladattal lát el, és azokat számon is kéri.

  • Ha úgy hiszed, hogy a spiritualitás, a lélekkel való munka, az önfejlesztés egy hülyeség!

Milyen embert keresek? (emberileg és szakmailag)

Szakmailag ezt kérem tőled:

  • Jól kommunikálsz mind írásban, mind szóban. Pontosan tudod, hogy milyen fontosak a megfelelő szavak, és a hanglejtés. Összetetten gondolkodsz, tudod, hogy minden, mindennel összefügg.

  • Volt már irodai munkád, ahol szintén sok mindennel kellett foglalkoznod. Átlátod a munkafolyamatokat, azok időrendi fontosságát, és tartod a határidőket.

  • Gyorsan és ügyesen kezeled a számítógépet, a nyomtatókat, iratfűzőt. Esetleg ezeket egyszerre is örömmel csinálod, még akkor is, ha alkalmanként „sok” a munka velük.

  • Könnyedén boldogulsz tananyagok, szerződések precíz nyilvántartásával, lefűzésével, a Felnőttképzési rendszer adminisztrációjával, megrendelések kezelésével. Örömmel felveszed az ügyféllel a kapcsolatot, ha esetleg hiányzik valami a nyilvántartásodból.

  • Nem számít a korod, a nemed… Az számít, hogy legyen meg benned az égő vágy a munkakörhöz, és a tudás, tapasztalat a sikeres munkavégzéshez.

  • Ha számodra is sikerélmény másoknak segíteni, ha felemel, és örömmel tölt el, amikor legendás élményt nyújtunk, és velünk együtt, örömmel dolgozol az Akadémia fejlődéséért! Ha szeretsz úgy lefeküdni aludni, hogy „ma is mindent megtettem, és csodálatos, eredményes volt a napom”… 🙂

Emberileg ilyen NE legyél:

  • Szakmailag tapasztalatlan, karrierváltó, őszintétlen, véleményező, magában dünnyögő, szájhúzogató, nem törődöm, önfejű, hisztis, sunyi, ál-empatikus, pletykálkodó, igénytelen, lelkileg-testileg tisztátalan, másokat hibáztató, rosszindulatú, pesszimista, magába forduló, másokat lehúzó energiavámpír…

    Elfáradtam a szavak összeszedésében…

    EMBERT keresünk, akinek JÓ szíve van, és imád élni, dolgozni, érzi – érti, hogy mit csinálunk itt az Akadémiában, és alig várja, hogy Ő is hozzátehessen a világhoz!!!!!!)

EZEK A FELADATAID LESZNEK  ASSZISZTENSKÉNT

Legfontosabb feladatod, és napjaid túlnyomó részében  a tanfolyamokkal, megrendelésekkel kapcsolatos feladatok lesznek.

Jelentkezések, szerződések nyomtatása, kiküldése, aláírt formában történő begyűjtése, lefűzése, online rendszerben, táblázatokba ezek felvezetése. A Felnőttképzési rendszerben való adatok rögzítése. Emiatt szükséges a precíz dokumentálás, a folyamatok átlátása. Ezekhez alapvető számítógépes ismeretek is kellenek.

WordPress weboldalunkra, Google Business fiókunkra és Facebook oldalunkra aktuális és jövőbeni események felvitele. Előfordulhat, hogy elkészült blogcikket is fel kell vinned, ehhez szükséges egy kis WordPress tapasztalat. Alapvetően AVADA és ELEMENTOR sablonokkal dolgozunk.

Franchise partnereinkkel folyamatos kapcsolattartás. Az új tanulók nyilvántartása, az Ő tananyagaik, szerződéseik beszerzése, precíz lefűzése.

Tananyagok, borítók, tanúsítványok szerkesztése, az irodában, saját munkaeszközeinken. Nyomtató, fűzőgép, számítógép. Vannak termékek, amelyek külsős nyomdában készülnek, így feladatod lesz a nyomdával való kapcsolattartás. Feladatod lesz személyesen elmenni az elkészült anyagokért, könyveket tananyagokat postára vinni.

Alkalmanként részt venni tanfolyamokon kezdéskor – ezért alkalmanként hétvégén is lehet pár órás munkád, amelyet szabadidővel becserélünk, vagy pénzben kifizetünk. (Az eseményeket külön megállapodás szerint látogathatod. A csoportos családállításokon bármikor díjtalanul részt vehetsz.)

Ügyfelekkel való kapcsolattartás, rendezvényeken való részvétel

Éppen a fentebb említett papírok beszerzése, levelek megválaszolása, telefonon vagy levélben történő ügyintézés. Esetlegesen időpontokról értesítések küldése, vendégek fogadása, vendéglátása. Csoportos események, tanfolyamok idején vendéglátás, vendégek fogadása, ismerkedés, esetleg az aktuális szennyeződések kezelése, megoldása.

Az ügyfelekkel, tanulókkal, az Akadémia résztvevőivel személyes kapcsolattartás.

Kiállításokon, előadásokon, médiamegjelenésekben részvétel, amennyiben ez szükséges.

Az Akadémia működésének biztosítása, segítése

Az irodai helyiségek, konyha, mellékhelyiségek tisztántartása, szinten tartása. (Nagytakarítást külsősök csinálják.) Porszívózás, portörlés és igen, WC takarítás is.

Kávék, teák, tejek, pogácsák, irodai eszközök, nyomdapatronok, írószer, papírárú beszerzése. Online rendeléssel, vagy személyesen a környékbeli üzletekből. (Nincs szükség autóra!)

A „GÉPEZET”, VAGYIS AZ AKADÉMIA MŰKÖDTETÉSE

Szükséges, hogy a fent LEÍRTAKBAN légy tapasztalt, járatos, legyen meg az irodai tudásod! Fontos, hogy A SZÁMÍTÓGÉPET, SZOFTVEREKET, NYOMTATÓT  MÁR tudd HASZNÁLNI! Csak olyan dolgokat fogok kérni a közös munkánk során, amit én már csináltam. Megmutatom hogyan ment eddig, és ha ügyes vagy, csinálhatod még jobban!

A TUDÁS lelkes és odaadó hozzáállás nélkül önmagában nem elég! Ám, ha van mindkettő, tuti, hogy Tiéd a lehetőség!

AZ IRODA PRECÍZ, MEGBÍZHATÓ HÁTTÉRMUNKÁJA

Minél nagyobb részt tudsz vállalni, nekem, NEKÜNK annál könnyebb! Minél könnyebb nekünk, annál nagyobb lesz a vállalkozásunk, és minél „jobban megy a szekér”, annál jobban tudjuk jutalmazni a Te fejlődésedet is! Minél ügyesebb vagy, annál nagyobb értéket teremthetünk együtt, és a jutalmazásod ennek megfelelő lesz! SŐT, A TOVÁBBI FEJLŐDÉSED IS LEHETSÉGESSÉ VÁLIK!

ÜGYINTÉZÉSEK, ÉS ÜGYFÉL KAPCSOLATTARTÁS

ÉS MINDEN  olyan asszisztensi tevékenység, amivel nekünk terhet veszel le a vállunkról, szabadidőt, vagy fókuszált munkát biztosítasz, illetve segítesz nagyobb bevételt, fejlődést biztosítasz a vállalkozásnak! Ezek a feladatok azok, amelyeket régen mind egyedül csináltam! Két éve van egy operatív irodavezető, aki a munkám javát átvette. Most Neki tudsz a keze alá dolgozni! Örülök, ha talpraesett és irodai munkában tapasztalt vagy, és csinálod, amit csak lehet, és még annál is jobban, mint eddig mi csináltuk!

A MUNKAVÉGZÉS HELYSZÍNE:

1061 Budapest, Andrássy út 33.

Élet Változtató Akadémia (Alkalmanként 20%-ban otthonról is dolgozhatsz.)

A MUNKAVÉGZÉS IDEJE:

Többnyire klasszikus 4 órás elfoglaltság, reggel 9-től. Néha a rendezvények miatt  a munkaidőt rugalmasan kezeljük.  Ha hétvégén 1-2 órát besegítesz, vagy alkalmanként bejössz, vagy bent maradsz egy esti előadás miatt, akkor azt szabadidőben viszonzom, azaz akár egy sima hétfő is lehet szabadnap!
Ne feledd, nem csak az idődet, de a teljesítményedet is mérjük, és értékeljük majd! 🙂 A munkaidő kihasználásáról elég speciális nézeteink vannak, keményen dolgozunk mi is, sőt folyamatosan tanuljuk az időgazdálkodást, a vállalkozásfejlesztést, ezért velünk tényleg dolgozni fogsz. 🙂

Arra van szükségünk, hogy legyen VALAKI, aki reggel bejön, teszi a dolgát, szívvel-lélekkel, és ha végzett, elégedetten megy haza!

FONTOS ÜZENET:

Bár ez egy „spirituális” iskola, Neked nem kell spirituálisnak lenned, vagyis nem tanulni hívlak! DE! 🙂
Mivel nekem ez az ÉLETEM! EZ A HOZZÁÁLLÁS VELEJÁRÓJA annak, hogy olyan emberekkel találkozol, akik szintén így élnek, így éreznek. A módszerekről olvasni és hallani fogsz, ezeket beépítheted a saját éltedbe. Nem tudok olyan emberekkel együtt dolgozni, akik nem fejlődnek, és nem tanulnak! Éppen ezért velem, velünk közös munka, az életed több területén is hozhat változást!

Sok mindenhez lesz hozzáférésed, ezért titoktartási szerződéssel jár a munkakör!

A fizetési igényedet jelentkezéskor tudod megadni! Ez nem publikus információ, és a tudásod, tapasztalatod fogja befolyásolni!

Csodálatos emberekkel lesz módod együtt dolgozni. Nálam a „VILÁGBÉKE” a jelige! De, nem szentek vagyunk, hanem igazi emberek, akik a lehető legjobban akarják élni az életüket. Szeretettel várom a jelentkezésedet!!!!

ISMERJ MEG BENNÜNKET!

Pár szóban bemutatkozunk! Velünk fogsz együtt dolgozni…

RAKOVICS ÉVA VAGYOK

AZ ÉLET VÁLTOZTATÓ AKADÉMIA TULAJDONOSA

Sok különböző, változatos tevékenység után, 2016. év elején kezdtem felépíteni ezt a vállalkozásomat a HR Specialista Akadémiával. Az emberek életének jobbítása volt a célom, ezért ott kezdtem, ahol a legtöbb időt töltjük, a munkahelyeken. Majd folyamatosan észrevettem, hogy a HR-esek is elsősorban „emberből” vannak, így a magánéletüket előrébb helyezve alkalmazták a módszereket. Éppen ezért, megszületett a SZÍV-Tanoda, ahol egyéni emberek is tanulhattak. Amint fejlődött az iskola, egyre nagyobb tudású szakemberek érkeztek tanulni, és egyre nagyobb igények jelentkeztek. Mostanra egy teljes, Európai franchise rendszer kiépítésén dolgozom. Megállíthatatlanul fejlődik a legújabb és egyben legteljesebb rendszer az ÉLET VÁLTOZTATÓ AKADÉMIA – PROFESSZIONÁLIS TANÁCSADÓI KÉPZÉS, röviden ÉVA-PTK! A Pest Megyei Kormányhivatal által engedélyezett képzésekkel, és az Európai Unió Szellemi Tulajdoni Hivatal védelmével dolgozunk.
Magánemberként személyesen fogsz megismerni. Emberből vagyok, imádom az életet, és minden nap megteszem a soron következő lépéseket, hogy teljes, boldog, és bőségben élő ember legyek!

Együtt sokkal hatékonyabban tudjuk az emberek életét boldogabbá tenni, ezért várom szeretettel a jelentkezésedet!

GAVALLÉR ANDREA

Az Akadémia operatív irodavezetője

Saját vállalkozásom üzemeltetése után úgy döntöttem, hogy nem elég számomra egyedül dolgozni, egy folyamatosan fejlődő rendszer tagja akartam lenni. Rengeteget tanultam, Mentorként, Trénerként dolgoztam, és az utolsó időben virtuális asszisztensek képzésével foglalkoztam. Éppen Évi a segítségemet, ajánlásomat kérte, amikor megéreztem a hívást, és tudtam, hogy ez a lehetőség Nekem szól. Már 2 éve vagyok Évi jobb keze, az Akadémia operatív vezetője, és rengeteg terhet vettem le a válláról. Folyamatosan növekedünk, egyfolytában bővül az én teendőim listája, mennyisége, így eljött az ideje, hogy néhány munkafolyamatot átadjak valakinek. Ezért remélem, hogy olyan emberrel tudok együtt dolgozni, aki szakmailag kompetens, van irodai tapasztalata, aki hozzánk hasonlóan ért a szóból és teszi a dolgát, amikor munka van! Ha tetszik ez a lehetőség, nagyon várom, hogy megismerkedjünk!

A JELENTKEZÉSED FOLYAMATA

ELSŐ LÉPÉS

KITÖLTÖD A JELENTKEZÉSI ŰRLAPOT, ELKÜLDÖD AZ ÖNÉLETRAJZODAT, MAJD MEGVÁLASZOLOD AZ ELSŐ KÖRÖS KÉRDÉSEKET. Ilyenkor még csak távolról fogjuk ismerni egymást, ezért ha van motivációs leveled, csatold bátran, örömmel fogadjuk. Ezután elolvassuk a válaszaidat, és bármi is a döntés feltétlenül értesítünk az eredményről!

MÁSODIK LÉPÉS

EGY SZEMÉLYES INTERJÚN TALÁLKOZUNK! Ahol végre személyesen is bemutatkozhatunk egymásnak. Itt kapsz egy beugró próbafeladatot. Beszélgetünk, ismerkedünk, feltesszük egymásnak a legfontosabb kérdéseket. Majd az interjú eredményéről is feltétlenül tájékoztatunk!

HARMADIK LÉPÉS

Egy munkanapot együtt töltünk, végig nézzük a munkafolyamatokat, hogy a gyakorlatban is lássuk mi a feladat, miként megy együtt, és hogyan boldogulsz a kivitelezéssel. Megismered a rendszereket, a folyamatokat. Első körben még csak nagy vonalakban, de fontos, hogy lásd, értsd mi is vár Rád!

ÉS AZTUTÁN, HA MINDKETTEN ELÉGEDETTEK VAGYUNK, TUDJUK MIT VÁLLALUNK, MIT TELJESÍTÜNK, ELKEZDJÜK KÖZÖSEN MEGVÁLTOZTATNI A VILÁGOT!